Miheng DIESEL ’16

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΕΞΩΛΕΜΒΙΑ!!!

DIESEL injection

Nεοι εξωλεμβιοι κινητηρες βαρεου τυπου απο την πρωτοπορo εταιρεια MIHENG,
με πετρελαιο injection.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΗΚΟΥΣ ΠΟΔΙΟΥ – ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΕΞΩΛΕΜΒΙΟ!

ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΒΑΡΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΚΑΦΗ 10 ΜΕΤΡΩΝ ΕΛΑΤΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ DIESEL ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΙΕΣ ΕΠΙΣΗΣ!
Eνδεικτικη τιμη για τους 4 ιππους πετρελαιου στα 850 ευρω.

ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,ΜΕ ΣΠΑΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!

Πλεονεκτήματα της νεας σειρας εξωλέμβιων κινητήρων ντίζελ ,έχουν ως εξής:
1 .αξονα σύνδεσης:
α)Υψηλή απόδοση συστημα μετάδοσης
β) με υψηλό επίπεδο ασφάλειας
γ)χαμηλή απώλεια ισχύος
δ)κατανάλωση καυσίμου ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ!
2. Η οριζόντια σύνδεση του κινητήρα και μετάδοσης δινει χαμηλότερο κεντρο βαρους και επομενος μεγαλύτερη σταθερότητα σκάφους.
. 3 Ηλεκτρική εκκίνηση και εκκινηση με το χερι : έναρξη με το πατημα ενός κουμπιού, πιο άνετο και αξιόπιστο
4. Σώμα αλουμινίου: μικρό βάρος και χρηση αντιδιαβρωτικων υλικων
5. Πολλαπλών δίσκων υγρός συμπλέκτης: αθορυβος κατά την αλλαγή, με λιγοτερες τριβες των μηχανικών μερών
6. Νέος και μοναδικός σχεδιασμός στην εμφάνιση
7.30% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
8.50% μεγαλύτερη ταχύτητα πλεύσης σε σύγκριση με τον παλιό τύπο εξωλέμβια μηχανή της ίδιας δυναμικότητας.

Η motonomikos και boatnomikos ,
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ SAIL (ΕΞΩΛΕΜΒΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ),SEASTONE (ΦΟΥΣΚΩΤΑ),ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΞΩΛΕΜΒΙΕΣ (SUNELEXE),ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΕΣ ΒΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ (MARINE CARRA), ΑΞΙΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ,ME ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΞΩΛΕΜΒΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΓΙΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ , ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ .

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΜΕ ΣΑΝ DEALERS ΚΑΙ ΤΗΝ YAMAHA ΚΑΙ ΗΟNDA MARINE.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ

6HP Diesel
Τύπος κινητήρα: Mονοκύλινδρος, Tετράχρονος, Αερόψυκτος , Άμεσου Ψεκασμού
Διάμετρος xΔιαδρομή( mmxmm) 78× 62 χιλιοστά × mm
Κυβισμός (ml): 296cc
Στροφές της μηχανής : 3600/1800
Μέγιστη δύναμη: KW4,4 / 6HP
Τρόπος Εκκίνησης: Έναρξη με Ηλεκτρική μίζα και κορδονιερα με αποσυμπιεστή
Χωρητικότητα καυσίμου( L) 3,5
Λίπανση Μηχανής SAE10W- 30 ,
Χωρητικότητα δοχειου λαδιού λίπανσης( L) 1.1L
Λάδι σασμάν και χωρητικότητα δοχειου : lHL- 20 , 3L
Διαστασεις (Μ-Π-Υ) : 383-442-458 (χιλιοστα)
Καθαρό Βάρος Εξωλεμβιου : ( Kg) 69

Διάμετρος προπέλας 380 χιλιοστά
Ικανή να ταξιδέψει 5 έως 8 μέτρα σκάφος , Μέγιστο φορτίο 2 τόνοuς

11.2 HP Diesel
Ικανή να ταξιδέψει 7 έως 13 μέτρα σκάφος , Μέγιστο φορτίο 4 τόνοuς
Τύπος κινητήρα: Mονοκύλινδρος, Tετράχρονος, Αερόψυκτος , Άμεσου Ψεκασμού
Διάμετρος xΔιαδρομή( mmxmm) 88× 75 χιλιοστά × mm
Κυβισμός (ml): 456cc
Στροφές της μηχανής : 3600/1800
Μέγιστη δύναμη: KW4,4 / 6HP
Τρόπος Εκκίνησης: Έναρξη με Ηλεκτρική μίζα και κορδονιερα με αποσυμπιεστή
Χωρητικότητα καυσίμου( L) 5,5
Λίπανση Μηχανής SAE10W- 30 ,
Χωρητικότητα δοχειου λαδιού λίπανσης( L) 1.65L
Λάδι σασμάν και χωρητικότητα δοχειου : HL- 20 , 3L
Διαστασεις (Μ-Π-Υ) : 418-465-495 (χιλιοστα)
Καθαρό Βάρος Εξωλεμβιου : ( Kg) 84

Διάμετρος προπέλας 380 χιλιοστά